După ce ne-am logat cu succes în contul nostru de vendor ajungem la interfața de administrare Vendor marketplace admin.
În meniul din stânga selectăm Catalog Produse și apăsăm butonul Adaugă produs

Ajungem în pagina de adăugare produs unde vedem câmpurile pe care trebuie să le completăm (cele cu * sunt obligatorii) și tot aici putem încărca pozele produsului în format .jpg.
Codul Produs se recomanda să fie personalizat pentru evitarea pe cât se poate a codurilor duplicate.
De ex. vendorul Firma de jucării S.R.L. să pună coduri produs de tipul: Toymaster 1 sau FDEJ 1, etc
Să nu uităm să apăsăm butonul Salvează după ce am terminat de introdus datele produsului.
În momentul în care se adaugă un produs nou sau se editează un produs existent , va apărea o notificare prin care Adminul site-ului este informat că există produse care așteaptă aprobare.

Pasul următor este definirea modalităților de livrare selectând Metode livrare din meniul din stânga apoi apăsăm butonul de adăugare :

În meniul Profil Vânzător vom seta denumirea publică a magazinului, adresa de email pentru alerte comenzi, logo și banner magazin precum și stocul și cota de TVA implicită.
Tot aici avem posibilitatea de a seta opțiunea pentru limitare a comenzilor în funcție de stocul disponibil :
